نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1854
-
الف
+

«محسن بهرامی» بازیگر سریال «نوار زرد» را بیشتر بشناسید

در این گزارش با «محسن بهرامی» بازیگر سریال «نوار زرد» بیشتر آشنا می شوید.

«محسن بهرامی» بازیگر، گردادننده (مجری) و صداپیشه ایرانی که مخاطبان شبکه  آی فیلم 2 شاهد هنرنمایی وی در سریال در حال نشر «نوار زرد» می باشند؛ متولد  5 حمل (فروردین) سال 1361 است.

محسن بهرامی

بهرامی فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد و فعالیت خود را در سال 1375 با بازی در مجموعه تلویزیونی «رد پای دوست» شروع کرد اما فعالیت حرفوی او با حضور در نمایش «از دست رفته» به کارگردانی «فرهاد اصلانی» در سال 1380 آغاز شد.

این هنرمند ایرانی چند سالی درگیر بازی در نمایش های رادیویی شد و همین امر موجب شد تا از بازی در تیاتر و تا حدی سینما و تلویزیون دور شود.

محسن بهرامی

وی همچینی تجربه اجرا در برنامه های «رادیو هفت» و «برگ اول» با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی تولید سال 1400 شبکه آی‌فیلم نیز در کارنامه هنری خود داشته است.

محسن بهرامی

«محسن بهرامی» در نمایش های متعددی به ایفای نقش پرداخته که از برجسته ترین آن ها می شود به «باغ آلبالو»، «در اعماق»، «گل و قداره»، «رگ»، «پدر»، «مالی سویینی» و «خانه تعطیل است» اشاره کرد.

محسن بهرامی

او تاکنون در سریال‌هایی نظیر «روشنایی‌های شهر»، «بی‌گناهان»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «پازل»، «نجوا»، «شاهرگ» و تله فلم هایی نظیر «در میان سایه ها» و «حکمت پنهان» به ایفای نقش پرداخته است.

از افتخارت هنری بهرامی می توان به دریافت تندیس بازیگر اول مرد در بخش نمایش رادیو از سیزدهمین جشنواره تیاتر دانشجویی در سال1389 و نیز دریافت لوح برگزیده و نشان «ماهی سیاه کوچولوی روایتگری» سال 1398 برای روایتگری کتاب «شرلوک هولمز» اشاره کرد.

محسن بهرامی

لازم به ذکر است سریال «نوار زرد» با بازی «محسن بهرامی» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر